"עין לא נותרה יבשה": שמחת חג עם "רחשי לב" והרה"ר | תיעוד

אבי יעקב 2 Comment on "עין לא נותרה יבשה": שמחת חג עם "רחשי לב" והרה"ר | תיעוד

גלריית ענק משמחת בית השואבה בסוכת ארגון "רחשי לב" במרכז הרפואי תל השומר | האירוע התקיים במסגרת שמחת בית השואבה המסורתית הנערכת מדי שנה בסוכת הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו. השנה, עקב אישפוזה של רעייתו הרבנית | צפו ברגעים המרגשים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שמחת בית השואבה ייחודית נערכה היום, יום שלישי, א' דחול המועד, בסוכת ארגון "רחשי לב" במרכז הרפואי תל השומר. האירוע התקיים במסגרת שמחת בית השואבה המסורתית הנערכת מדי שנה בסוכת הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו. השנה, עקב אישפוזה של הרבנית לאו (פייגא ציפורה בת הדסה) בתל השומר, הועתקה השמחה לשם.

באירוע המשמח השתתפו מלבד הגר"ד לאו, גם אביו הרב הראשי הגאון הרב ישראל מאיר לאו, הרב יצחק רלב"ג, חבר מועצת הרבנות הראשית, ראב"ד נתניה הגאון הרב שניאור פרדס, רבה של אסם הרב רפאל מנת, רבה של קייב הרב יונתן מרקוביץ, יו"ר ארגון "רחשי לב" הרב ראובן גשייד, מנכ"ל "רחשי לב" הרב שימי גישייד, רבנים נוספים ואישי ציבור.

על הצד המוסיקלי: יהודה פליישמן בליווי הקלידן רולי מנדלזון ותזמורתו. הנחה את שמחת בית השואבה שהועברה בשידור חי, כמדי שנה בקול חי, בצלאל קאהן.

במהלך האירוע נשאו הרבנים דברי ברכה ובחורי ישיבה חולים המאושפזים בתל השומר ונעזרים כל ימות השנה בארגון רחשי לב. גם כמה מתנדבים – ובהם שוקי בריף – סיפרו על חוויותיהם המרגשות בין כתלי המרכז הרפואי.

video
play-sharp-fill

עין לא נותרה יבשה כשהגר"ד לאו סיפר על בחור ישיבה חולה שפגש, ושסירב להעלות חיוך על פניו. הרב לאו שיחק איתו משחק, והבחור ניצח את הרב והעלה חיוך על פניו. דקות אחדות לאחר מכן הופיע בסוכה הבחור שסיפר כי הוא היה זה שניצח את הרב. הגר"ד לאו הציע לו, על מנת להסיר מעצמו את 'מכות' המחלה הקשה, שיקבל על עצמו ללמוד מסכת מכות, יחד עם סבו שנכח במקום. השניים קיבלו על עצמם לעשות כן בס"ד, וסיום המסכת תתקיים יחד עם הרב לאו וארגון רחשי לב, באירוע שיועבר בשידור ב"קול חי".

קרדיט לצילומים: מנדי אור, נתי שולמן, ארגון רחשי לב



2 תגובות

מיין תגובות